


סיפורי הצלחה
תחושת הצלחה מתאפשרת כאשר יש הלימה בין המטרה המוגדרת ובין מידת השגתה.
מניסיוני וממחקרים שעשיתי עולה שניתן להגידר לכל גיל מטרת-על התואמת את השלב הלימודי בו נימצא הלומד.
התמקדות במטרה זו והגדרת מדדי הצלחה המשקפים אותה, עוזרים ביצירת מרחב למידה פוטנציאלי וראלי ומכאן מובילים לתחושת הצלחה.
מטרות העל לפי השלב הלימודי:
בית ספר יסודי (א-ו): ביסוס תחושת שייכות ומסוגלות לימודית- לאהוב את בית הספר.
חטיבת ביניים (ז-ט): התמודדות עם קבלת השוני ומוכנות להיעזר. רכישת כלים להתמודדות עם עומסים לימודיים ורגשיים- ללמוד איך אני לומד.
בית ספר תיכון: (י-יב'): בניית תוכנית תיעדוף לשמירת הכוחות לרגע המכריע, הסתכלות ארוכת טווח. תוכנית לעמידה ב"מרתון י'-י"ב", באמצעות קביעת היחס בין ציונים והשקעת מאמץ והקניית כלים להתמודדות עם חרדה ובלק אאוט. התמודדות עם הפחד מהצלחה- איך אני נשאר מאושר.